Založ si blog

Donald Trump skôr maskot ako prezident

Keď vyšiel konečný výsledok z amerických volieb som sa zasmiala ako mimoň z rozprávky. Donald Trump je osoba, ktorá z vonka pôsobí na mňa skôr ako maskot než človek z politiky. Škandály na dennom poriadku ako výmena mojich ponožiek. Ani Clintonová nie je žiadna výhra, ale vždy lepšie ako Maskot okolo, ktorého sa točia ženy. Z jeho prejavov mi behá až mráz po chrbte. Mnohí mi vravia „prečo ťa to tak zaujíma veď sme na Slovensku nie v Amerike.“ USA patrí medzi veľmoci sveta a hlava tohto štátu dokáže narobiť veľa škody. Každý máme nejaký názor ale, keď je vám na prvý pohľad človek nesympatický len tak ľahko nezmeníte názor. Tvári sa ako najväčší politik, ktorý všetko pozná, všetko vie. Známy ako organizátor súťaže krásy tak si vieme veľmi ľahko predstaviť čo je jeho slabosťou. Znázorňujú ho ako muža s oranžovou tvárou a myslím si, že majú pravdu. Jeho tvár je taká oranžová ako antuka. Neviem čo spraví tento človek. Ale z jeho výstupov môžem len skonštatovať, že je to človek od ktorého sa nedá nič dobré čakať. Veľmi ma pobavili tie videá, paródie a hry o ňom. Pôsobí to na mňa humorne. Jednu z nich som si stiahla. Hrala som ju všade či v autobuse, alebo vo vlaku až mi kamaráti povedali som horšia ako gambler. Tie štáty, ktoré si ho vybrali asi mu veľmi veria inak by si ho nezvolili, ale veď vyzerá ako opica na strome. Výraz tváre akoby zjedol 4 pokazené vajíčka. 20. január si myslím, že je dátum, ktorý vošiel do histórie. Riziko tretej svetovej vojny vstúpilo do Bieleho Domu. Slepá jasnovidka Vanga predpokladala, že 44. prezidentom USA sa stane Afroameričan. V súvislosti s víťazstvom Donalda Trumpa v prezidentských voľbách sa však svet teraz sústredil na jasnovidkiné slová o tom, že Barack Obama bude „posledným prezidentom“. Otázne však je, čo výrok Baby Vangy presne znamená. Svet skončí? Ako sa niektorí obávajú. Alebo prestane existovať úrad prezidenta? Taktiež sa dá vyložiť tak, že Obama bude posledným prezidentom a po ňom prídu už len oslavované celebrity.

Rusko Navaľnyj úmrtie

Biskup na Veľký piatok prirovnal zaobchádzanie s Navaľným k osudu Ježiša

29.03.2024 15:17

„Skončil až v neľudskom gulagu v polárnom ľade," povedal. Zvyšok sveta uvidí "jeho posolstvo slobody" vo večnosti, povedal biskup.

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10, aktualizované: 15:42

Evakuovať museli 50 ľudí.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 2055x
Priemerná čítanosť článkov: 2055x

Autor blogu

Kategórie

Archív